787
کد خبر: 297
برچسب‌های خبر: - اقدامات پیشگیرانه - کرونا
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
____________________

اقدامات پیشگیرانه و کنترلی در راستای مقابله با ویروس کرونا در اداره کل نوسازی مدارس مازندران صورت پذیرفت


به گزارش روابط عمومی، در پی شیوع ویروس کرونا و در راستای پیشگیری از انتقال این ویروس، اداره کل نوسازی مدارس مازندران اقدامات آموزشی، پیشگیرانه و کنترلی لازم براساس دستور العمل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و استانداری مازندران در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقداماتی همچون آموزش های پیشگیرانه از طریق شبکه اتوماسیون، نصب پوستر و پلاکارد، پخش از تلویزیون اداری در دستور کار قرار گرفت.


مدیرکل اداره کل نوسازی مدارس مازندران گفت: پس از ورود ویروس کرونا در این استان به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و حفظ منابع انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه ، بلافاصله کمیته شرایط بحرانی و اضطراری این اداره کل تشکیل و مواردی مصوب و به مرحله اجرا درآمده است.

قربانعلی شیرزاد ابراز کرد: از اولین کارهای صورت گرفته تغییر دستگاه‌های ثبت حضور و غیاب کارکنان در ساختمان های ستادی که به جای ثبت اثر انگشت به سیستم‌های ثبت چهره تغییر پیدا کرده است.

قربانعلی شیرزاد افزود: با خرید محلول های ضدعفونی کننده و آب ژاول (وایتکس) و دستگاه پمپ‌ اسپری حاوی ماده ضدعفونی در ورودی ساختمان‌های اداره کل کلیه کارکنان و ارباب رجوع محترم ابتدا دستانشان را با محلول ضد غفونی کننده ضدعفونی کرده و سپس وارد ساختمان می‌شوند.

او بیان کرد: به طور مستمر ساختمان‌های این اداره کل به ویژه راهروها و تمامی اتاقها ضدعفونی می‌شوند.

مدیرکل اداره کل نوسازی مدارس مازندران تصریح کرد: با هدف شناسایی افراد مشکوک به ویروس کرونا، در صدد خرید دستگاه های تب سنج لیرزی هستیم.

شیرزاد گفت: با توجه به احتمال سرایت ویروس از طریق تمیز کردن میز و وسایل کارکنان نظیر رایانه های آن ها با وسایل ضدعفونی کننده در هر روز انجام می شود و نیز نیروهای آبدارخانه اقدام به تهیه چای با کتری و قوری درمحل اتاقها نموده و همکاران نسبت به تهیه لیوان های شخصی و یک بار مصرف اقدام کرده اند تا احتمال آلودگی به حداقل برسد.

شیرزاد ادامه داد: به منظور آگاه‌ سازی همکاران و افزایش سواد رسانه ای همکاران در خصوص پیشگیری از بیماری ویروسی کرونا، این اداره کل مطالبی را جمع آوری و اطلاع رسانی های لازم توسط این اداره کل به صورت های مختلف اتوماسیون اداری، پیام رسان داخلی، شبکه های اجتماعی وهمچنین تلویزیون اداری در ورودی اداره کل در اختیار همکاران و بهره برداری ارباب رجوع قرار داده است.

219dc2a0-cca6-4724-9830-05e6129cf284.jpg

آخرین خبرها...