959
کد خبر: 296
برچسب‌های خبر: - تجلیل از بانوان بمناسبت روز زن
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
____________________

تجلیل از بانوان اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران به مناسبت روز زن


مهندس شیرزاد مدیر کل نوسازی مدارس مازندران به همراه ذیحساب ومعاون مشارکتهای مردمی این اداره کل به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن از بانوان شاغل در این اداره کل تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی ، شیرزاددر دیدار با بانوان این اداره کل گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) اسوه کامل اخلاق و پاکیزگی است که می طلبد بانوان مسلمان با بهره گیری از الگوی ناب اسلامی در مسیر اهداف خود، زندگی سالم و تاثیر گذاری داشته باشند.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با بیان اینکه نقش زن در خانواده و جامعه از محوری ترین نقش ها به شمار می آید، عنوان کرد: خداوند در کنار تمام مردان موفق زنانی را قرار داده تا امنیت رشد خانه و خانواده با محبت زن و حرمت مرد نگه داشته شود.

وی اظهارداشت: بانوان شاغل دو نقش مهم مدیریت خانه و کار در محیط اداره را دارند که این مهم نقش بسیار پررنگ و مهمی در جهت محقق شدن اهداف این شعار است.

شیرزاد با بیان اینکه نقش زن در خانه و جامعه بسیار مهم و اساسی است، اظهارداشت: هرکس تا حد توان جایگاه خود بایستی جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام نماید و خانواده و جامعه خود را به حداکثر رشد و تعالی برساند.

در ادامه با تقدیم لوح و هدایایی از بانوان همکار تقدیر بعمل آورد

DSCF4493.JPG


آخرین خبرها...