1303
کد خبر: 290
برچسب‌های خبر: - جلسه شورای بانوان خیر مدرسه ساز استان مازندران
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
____________________

جلسه ستاد بانوان خیر مدرسه ساز استان در اداره کل نوسازی مدارس مازندران برگزار شد


جلسه ستاد  بانوان خیر مدرسه ساز استان با حضور مدیرکل نوسازی مدارس مازندران، طوسی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان، مشاور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان،  اعضای شورای بانوان خیر  در راستای برگزاری بیست دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و...برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران، مهندس قربانعلی شیرزاد در این جلسه ، ضمن تقدیر از عمل شایسته بانوان خیّر، تجلیل وتکریم ازخیرین عزیزرا از اولویت های این اداره کل بر شمردگفت : ترويج و توسعه فضاهاي آموزشي باعث تجلي بيشتر مفهوم انسانيت مي شود

وي كار خير مدرسه سازان را كاري از جنس فعاليت معلمان دانست و تصريح كرد : همچنان كه كار معلمي بدون عشق و اميد بي معنا خواهد بود ، در اقدام خير خواهانه هم تا علاقه و عشق نباشد كاري صورت نميگيرد .

شیرزادهمچنین با اشاره به کمبود فضا های آموزشی در استان مازندران ، نقش خیرین بویژه بانوان خیر را در این راه، بی بدیل توصیف کرد.

   مدیر کل نوسازی مدارس استان مازندران با توصیف بانوان خیر به " فرشتگان زمینی ، از ایشان درخواست نمود جهت ترغیب و تشویق و هدایت خانواده هاو خویشان به امر مقدس مدرسه سازی به عنوان سفیران این امر، به یاری دولت بشتابند.

در ابتدای این مراسم، خانم حقیقت  مسئول شورای بانوان خیر مدرسه ساز ، ضمن خوش آمدگویی به تمامی حاضرین، به تشریح فعالیت های این شورا، در یک سال اخیر پرداخت.

وی افزود : ستاد بانوان خیّر مدرسه ساز استان مازندران، از ازسال 1377، فعالیت خود را در راستای ساماندهی کمک های بانوان در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری آغاز نموده است.

حقیقت خاطر نشان کرد: تلاش در جهت گسترش فرهنگ مشارکت در بین آحاد مردم، هدایت و پشتیبانی خیرین به ویژه بانوان، در امر مدرسه سازی و تریج فرهنگ حفظ و نگهداری از مدارس خصوصا مدارس خیّر ساز در بین دانش آموزان، از اهداف شورای بانوان است.

  طوسی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نیز با ابراز خرسندی حضور در این جلسه وهمکاری با این شورااظهار داشت : سعی خواهیم کرد اقدامات لازم را جهت شناساندن شورای بانوان خیرین مدرسه ساز استان به سایر نهاد ها وموسسات خیریه اتخاذ نماییم   

در ادامه هر کدام از اعضای ستاد، به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود،در امر مقدس مدرسه سازی، پرداختند.

 

  


آخرین خبرها...