645
کد خبر: 288
برچسب‌های خبر: - خبر افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
____________________

23پروژه آموزشي و پرورشي در سطح استان مازندران به بهره برداري مي رسد


همزمان با چهل ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران 23پروژه در استان مازندران به بهره برداری میرسد     

به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي و توسعه و تجهيز مدارس مازندران ، مهندس شیرزاد  با اعلام مطلب فوق افزود: در ايام دهه فجر امسال 23 پروژه آموزشي ، فرهنگي و تربيتي در قالب 99 کلاس درس در مناطق مختلف استان افتتاح مي‌شود که با بهره‌برداري از آن‌ها بيش از دو هزار و پانصد دانش‌آموز از فضاي مناسب آموزشي برخوردار مي‌شوند.

   وي گفت: اين تعدادپروژه ها با زيربناي 20123 مترمربع و با اعتباري افزون بر 43میلیاردتومان از محل اعتبارات دولتی و مشارکت خيرين احداث شده‌اند.

   مدیرکل نوسازی مدارس مازندران اظهار داشت: در حالی که در سال گذشته46 پروژه با ظرفیت 239 کلاس درس و با زیربنای 41415  مترمربع به ظرفیت فضای آموزشی استان اضافه شده بود، تا پایان سال جاری 47پروژه با ظرفیت270کلاس درس تحویل میشودکه زیربنای آنها47هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر87میلیارد تومان است.

وي با اشاره به حضور موثر خيرين مدرسه ساز در اهداء ، ساخت و تجهيز پروژه ها ، گفت: حضور خيرين محترم مدرسه ساز كه با نيات خالص در راه اعتلاي فرهنگي استان پا به اين عرصه گذاشته اند ، موجب قوت قلب همه ما و ايجاد روحيه ايثار و از خودگذشتگي در بين آحاد جامعه مي گردد كه ما قدر دان و شكر گزار این همه بزرگي و كرامت اين عزيزان مي باشيم. 

 

1558249428938263.jpg

آخرین خبرها...