841
کد خبر: 261
برچسب‌های خبر: - افتتاح هنرستان حضرت زینب(س)نوشهر با حضور معاون وزیر
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
____________________

با حضور معاون وزیرهنرستان دخترانه حرفه ای حضرت زینب (س) نوشهرافتتاح شد


آئین افتتاح  هنرستان دخترانه حرفه ای حضرت زینب (س) نوشهربا حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران،سید حسین قاسمی مدیر اداره استثنایی آموزش و پرورش استان ، معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس مازندران بانو حسینی تهرانی خیر نیک اندیش، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانیبرگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در آیین افتتاحیه هنرستان استثنایی هشت کلاسه حضرت زینب (س) نوشهر گفت:۳۰ درصد از مدارس استثنایی کشور توسط خیرین نیک اندیش احداث گردید.

وی با سپاس از مشارکت بالای خیرین در مدرسه سازی بیان داشت: ۳۰درصد از مدارس استثنایی کشور توسط خیرین نیک اندیش احداث گردید و ۶۰هزار خیر در کشور داریم که سالانه بیش از هزارمیلیارد برای ساخت مدارس اهدا می کنند.

معاون وزیرافزود: از اهداف ما در این دوره هدایت خیرین عزیز به سمت مدرسه یاری، فن یاری ، هنریاری و تولیدیاری ورزش یاری در کنار مدرسه سازی است.

حسینی با اشاره به نیازهای دانش آموزان مدارس استثنایی خاطرنشان کرد: یکی از نیاز های جدی ما در آموزش و پرورش استثنایی توسعه و احداث هنرستان ها و مراکز کاردانش برای دانش آموزان استثنایی است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اظهار داشت: در تعلیم و تربیت دانش آموزان استثنایی به بخش فنی و حرفه ای نیز توجه ویژه می شود. برای دانش آموزان استثنایی ۳۶رشته فنی و ۹۰رشته کاردانش داریم که در این بخش بیش از دو هزاردانش آموز استثنایی مشغول تحصیل است.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: شعار ما این است که دانش آموز با نیازهای ویژه، حتما یک هنر را بیاموزد تا در جامعه احساس خوب و ارزشمندی داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: ساخت یک مدرسه خیرساز و تشخیص این که هنرستان باشد توسط یک بانو قابل تقدیر است، البته این بانو خود معلم بوده و این مکان که اهدا گردیده، مکان زندگی این بانو بوده، من بر این باور هستم که درک ایشان درک ثروتمندانه ای است و قابل تقدیر ویژه می باشد.

این مدرسه با زمینی به مساحت ۹۴۸متر مربع و زیربنای  ۵۳۰ مترمربع با هزینه ۲۰  میلیارد ریال(  دو میلیارد تومان) تکمیل شد البته لازم به ذکر است هزینه تمام شده ساخت و قیمت زمین در مجموع ۶ میلیارد تومان می باشد که تمامی این هزینه ها توسط خیر نیک اندیش بانو حسینی تهرانی  و همسر مرحوم شان لطف الله مردان اهدا شد،هم اکنون در این هنرستان ۵۰ دانش آموز مشغول به تحصیل هستند

 


image_2019_11_26-12_3_22_93_rLr.jpg


 


آخرین خبرها...