914
کد خبر: 254
برچسب‌های خبر: - افتتاح نمازخانه و سالن چند منظوره دبستان شهیدان خنکدار و کلاهدوز
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
____________________

افتتاح نمازخانه و سالن چند منظوره دبستان شهیدان خنکدار و کلاهدوز


مدیرکل نوسازی مدارس مازندران : زير ساخت ها براي آموزش مقدماتي اصول دين بايد در مدارس فراهم باشد تا جامعه اي سالم واخلاق مدار داشته باشيم.

مهندس شیرزاد در آیین افتتاح نمازخانه و سالن چند منظوره دبستان شهیدان خنکدار و کلاهدوز در روستای کلاگرمحله قائمشهر با تاكيد براينكه همه بايد درايجاد فرصت دينداري دانش آموزان تلاش كنيم گفت: اين گونه نيت ها در كار خير، نوعي سرمايه گذاري براي دنيا وآخرت است.

مدیر آموزش وپرورش قائمشهر در این مراسم  گفت که از ۵۷ مدرسه تخریبی شهرستان هم ۱۱ مدرسه با همت خیرین ، مردم ، شوراها و اداره کل نوسازی استان در دست بازسازی و نوسازی است.

وی با اعلام این که آموزش و پرورش قائمشهر در سال تحصیلی گذشته رتبه اول استان را در ساخت و ساز و نوسازی مدارس کسب کرد ، گفت : شهرستان قائمشهر ۳۳۰ مدرسه دارد که هم اکنون بیش از ۵۲ هزار دانش آموز در آن تحصیل می کنند.

شایان ذکر است  که نمازخانه و سالن چند منظوره مدرسه روستای کلاگرمحله با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان و در فضایی به مساحت ۱۰۰ متر مربع به بهره برداری رسیده است  این پروژه با مشارکت ۷۰ درصدی خیرین و ۳۰ درصدی اداره کل نوسازی مدارس احداث شد.

دبستان شهید خنکدار و کلاهدوز با بیش از ۳۰۰ دانش آموز در ۲ شیفت فعالیت دارد.

 


 


آخرین خبرها...