1337
کد خبر: 239
برچسب‌های خبر: - قلم چی - افتتاح 2مدرسه بند پی شرقی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
____________________

افتتاح دو مدرسه اهدائی بنیاد قلم‌چی در دو روستای اسبو و ویشگون از توابع بخش بندپی شرقی شهرستان بابل استان مازندران



این دو مدرسه هرکدام با ظرفیت 40 دانش آموز مقطع ابتدایی و 107مترمربع زیربنای فضای آموزشی با دو کلاس درس، توسط بنیاد علمی آموزشی قلم چی(وقف عام) احداث و به دانش آموزان دو روستای اسبو و ویشگون اهدا شده است.

به گزارش روابط عمومی ، محمدعلی یزدانی‌ورزی رئیس آموزش و پرورش بندپی شرقی با تاکید بر اینکه ساخت این دو مدرسه روستایی تحولات قابل توجهی را در این مناطق به همراه خواهد داشت گفت: ساخت این مدارس موجب انگیزه بیشتر در میان دانش آموزان و معلمان این روستاها خواهد بود که نتیجه آن هدایت تحصیلی و توسعه آموزش است.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه از این پس دانش آموزان این دو روستا، در روزهای بارانی و سرد یا حتی روزهای گرم سال در فضایی مطلوب با امکانات خوب مشغول به تحصیل خواهند بود، قطعا حس خوشایند تحصیل برایشان افزون می شود.

در ادامه نورعلی ادبی مسئول نمایندگی بنیاد قلم چی در بندپی شرقی، از اعلام آمادگی این نمایندگی برای بورسیه دانش آموزان واجد شرایط این مدارس و همچنین حمایت تحصیلی آنان با کمک خیرین خبر داد.

علی اصغریان عضو فعال گروه جهادی علمدار در پروژه ساخت مدارس افتتاح شده مازندران نیز با اشاره به فعالیت های این گروه از سال 91 گفت: گروه جهادی علمدار از سال 93 با بنیاد قلم چی همکاری می کند و با حضور در نقاط کم برخوردار کشور، نیازهای این مناطق را شناسایی کرده و در زمینه های مختلف فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، عمرانی و اشتغال زایی خدمات گسترده ای را انجام می دهد.

آئین افتتاح و بهره برداری از مدارس بنیاد قلم چی روستاهای اسبو و ویشگون که با همکاری گروه جهادی علمدار ساخته شده است، با حضور مسئولان محلی و استان، دانش آموزان، معلمان و اهالی پرشور این روستاها و همچنین گروه اعزامی بنیاد قلم چی تهران، برگزار و به هر یک از دانش آموزان، کیف مدرسه، پکیج لوازم التحریر و توپ ورزشی از سوی بنیاد قلم چی اهدا شد.

 

 


آخرین خبرها...