895
کد خبر: 237
برچسب‌های خبر: - آغاز سال تحصیلی جدید - در مدرسه 15خرداد نوشهر
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
____________________

مراسم آغاز سال تحصیلی در مازندران به میزبانی نوشهر



زنگ نمادین روز اول مهر و زنگ مقاومت همزمان با هفته دفاع مقدس در مازندران، روز دوشنبه در یکی از مدارس نوشهر با حضور مسئولان استانی و نماینده وزیر آموزش و پرورش نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران ، مراسم نمادین زنگ روز اول مهر  با حضور احمد حسین زادگان استاندار مازندران، بهروز امیدی نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت، مدیران کل نوسازی مدارس ،آموزش و پرورش و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی ، امام جمعه نوشهر، همچنین با حضور خانواده‌های دانش‌آموزان در مدرسه دخترانه 15 خرداد نوشهر برگزار شد.

احمد حسین‌زادگان» در آیین نمادین نواختن زنگ بازگشایی مدارس مازندران در مدرسه 15 خرداد شهرستان نوشهر، آموزش و پرورش و دانش‌آموزان، مدرسه و فرهنگیان و اولیا را سه ضلع از مثلث موثر در توسعه کشور برشمرد و گفت:  آنچه به آن کمتر توجه شده است، ارتباط منطقی بین این سه ضلع است از ظرفیت اولیا و مربیان بهره کافی نبرده‌ایم. اولیا دانش‌آموز را به مدرسه می‌فرستند اما تکلیف و وظیفه‌شان تمام نمی‌شود و مدرسه نیز در چند ساعت کارش به اتمام نمی‌رسد و باید حلقه اتصال بین این دو ترمیم شود.

وی تأکید کرد که علت ایجاد نهاد انجمن اولیا و مربیان، بهره‌مندی از ظرفیت، نظر و دخالت خانواده در فرایند آموزش فرزندانشان است

شایان‌ذکر است در سال تحصیلی 99-98 ، 530هزار و213 دانش‌آموز در سراسر استان، سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند

IMG_2742.jpg




آخرین خبرها...