563
کد خبر: 225
برچسب‌های خبر: - خبر هفته دولت
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
____________________

در هفته دولت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای جدید به مدارس مازندران اضافه می‌شود


مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت که در هفته دولت امسال 5پروژه شامل 4سالن ورزشی یک باب مدرسه 6کلاسه با زیر بنای  سه هزار و ۵۰۰ متر مربع وبا اعتباری بالغ بر 55میلیارد ریال به فضای جدید آموزشی استان اضافه می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره كل نوسازي مدارس مازندران ،مهندس شیرزاد با بيان مطلب فوق افزود: كه تمام تلاش وهمت مجموعه نوسازي مدارس استان اين است تا ان شاءا... در دهه پايان شهريور (دهه بازگشايي مدارس ) با بهره برداري ازحجم وسيعي از پروژه هاي آموزشي ، تربيتي ، پرورشي و ورزشي در سطح استان مازندران ، دانش آموزان وفرهنگيان عزيز سال تحصيلي جديد را با شور و اشتياق آغاز نمايند     

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران اظهار داشت: در حالی که در سال گذشته 46مدرسه با ظرفیت 239 کلاس درس و با زیربنای41 هزار و 315 مترمربع به ظرفیت فضای آموزشی استان اضافه شده بود،پیش بینی ما این است  تا پایان سال جاری 55 پروژه در قالب 336 کلاس درس احداث و به بهره برداری برسد.

وي با اشاره به حضور موثر خيرين مدرسه ساز در اهداء ، ساخت و تجهيز پروژه ها ، گفت: حضور خيرين محترم مدرسه ساز كه با نيات خالص در راه اعتلاي فرهنگي استان پا به اين عرصه گذاشته اند ، موجب قوت قلب همه ما و ايجاد روحيه ايثار و از خودگذشتگي در بين آحاد جامعه مي گردد كه ما قدر دان و شكر گزار این همه بزرگي و كرامت اين عزيزان مي باشيم. 

 894.JPG


آخرین خبرها...