942
کد خبر: 221
برچسب‌های خبر: - 6کلاسه خیری امل +کلنگ زنی شهدای روستای میله
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
____________________

کلنگ احداث مدرسه 6کلاسه خیرساز روستای میله شهرستان آمل بزمین زده شد


کار احداث یک مدرسه خیرساز 6کلاسه به نام شهدای روستای "میله از توابع بخش دشت سر شهرستان آمل با حضور مسئولان  استانی وشهرستانی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی ، مدیرکل نوسازی مدارس مازندران درحاشیه آئین آغاز ساخت این مدرسه در مدرسه قدیمی وفرسوده شهدای " میله " آمل گفت: خیران مدرسه ساز مهمترین رکن توسعه زیرساخت علمی کشور هستند و با توجه به محدودیت منابع مالی دولت به کمک گسترش فضاهای آموزشی آمده اند.

قربانعلی شیرزاد با بیان اینکه خدمت به مردم از برترین عبادت ها و ذخیره ارزشمندی برای آخرت است، تصریح کرد: کمبود فضای آموزشی جزء مشکلات جدی آموزش و پرورش استان است.

وی افزود: خیرین مدرسه سازکه با وقف مال و ثروت خود در راه کمک رسانی به جامعه دانش آموزی و آینده سازان این مملکت تلاش می کنندآرامش دنیوی و سعادت اخروی خود را بیمه خواهند کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران تصریح کرد، با توجه به کمبود فضای آموزشی و تراکم بالای آمار دانش آموزی در کلاس‌های درس نیاز به مشارکت مردم در احداث پروژه‌های مدرسه سازی به ویژه در مناطق مختلف استان هستیم.

شیرزاد با قدردانی از خـَیرمحترم آقای منوچر باقری به جهت تعهد ساخت مدرسه6 کلاسه در روستای میله شهرستان آمل با بیان اینکه خیرین همواره عنصری تأثیرگذار در جهت توسعه فضاهای آموزشی بوده اند، ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی های لازم شاهد افتتاح این مدرسه در آینده ی نزدیک باشیم.

شایان ذکر است مدرسه 6کلاسه شهدای روستای میله شهرستان آمل با زیربنای 384متر مربع در یک طبقه با 500متر مربع محوطه سازی و120متر طول دیوار کشی وبا اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600میلیون تومان توسط خیر نیک اندیش  جناب آقای منوچهر باقری در کمتر از 5ماه ساخته وبه بهره برداری می رسد.

 

 636790249675881617.jpg

آخرین خبرها...