1009
کد خبر: 220
برچسب‌های خبر: - پیام مهندس شیرزاد ـروز خبرنگار
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
____________________

پیام مهندس شیرزاد مدیرکل نوسازی مدارس مازندران بمناسبت روز خبر نگار


بسم الله الرحمن الرحیم. 17 مرداد روز شهادت خبرنگار شهيد صارمي هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم.. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه و وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.

اين روز در حقيقت روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی ، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند .

در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع ، كسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسى، اجتماعى ، امنیتى و ....... جامعه و انتشار آنها بسیار هزینه بر، دشوار و در عین حال بسیار ضرورى و حیاتى است.

روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رساني كشور و خصوصا خبرنگاران پر تلاش استان مازندران تبریک گفته و برای آن مجاهدان بي ادعاي اين عرصه، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم .

 

1558249428938263.jpg

آخرین خبرها...