768
کد خبر: 215
برچسب‌های خبر: - مصاحبه - ایرنا
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
____________________

۲۸ پروژه با ۱۷۹ کلاس درس در آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسد


مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران، اول مهر امسال ۲۸ پروژه با ۱۷۹ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش مازندران خواهد شد که نسبت به مهر سال گذشته ۱۵ درصد افزایش دارد.

 به گزارش رابط عمومی ،قربانعلی شیرزاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در مجموع پیش بینی ما این است که تا پایان سال، ۵۵ پروژه نوسازی مدارس و فضای آموزشی با ۳۳۶ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش دهیم.

مدیرکل نوسازی مدارس  با بیان اینکه پروژه های تحویلی نوسازی مدارس امسال نسبت به سال گذشته رشد ۱۵ درصدی داشت، افزود: سال گذشته ۴۶ پروژه با بیش از ۲۳۹ کلاس درس تحویل شد که مورد استفاده دانش آموزان قرار گرفت.

به گفته او در حال حاضر حدود ۱۰۰ پروژه نوسازی و تجهیز مدارس نیمه تمام دولتی در استان داریم که تمامی هزینه‌های آن از سوی دولت تامین می شود.

بر اساس آمارها در پنج سال گذشته بیش از ۶ هزار کلاس درس تخریبی در مازندران شناسایی شد که ازاین تعداد حدود۲ هزار کلاس نوسازی و جایگزین شدند.

با این وجود از ۲۲ هزار کلاس درس موجود در در سطح استان مازندران، متاسفانه هنوز بیش از چهار هزار کلاس درس تخریبی و فرسوده باقی مانده است که نیاز به نوسازی دارد.

بر اساس گفته مسئولان نوسازی مدارس مازندران برای نوسازی این تعداد نیز نیازمند توجه جدی دولت، نهادها و خیرین است تا بتوان فضای اموزشی امنی برای دانش اموزان استان ایجاد کرد.

1558249428938263.jpg

آخرین خبرها...