1101
کد خبر: 212
برچسب‌های خبر: - کلنگ زنی - ضامنی - قائمی - ساری
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
____________________

کلنگ احداث دبیرستان ودبستان 12کلاسه ساری به زمین زده شد



 در راستای توسعه فضای آموزشی و حذف مدارس تخریبی، کلنگ 2 فضای آموزشی با اعتباری بالغ بر 15میلیارد تومان وبا حضور مسئولین استانی وشهرستانی در ساری به زمین زده شد  .

مدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران  در آیین کلنگ زنی واحدهای آموزشی شهیدان ضامنی وقائمی ضمن قدردانی از خیرین و مسئولین در امر توسعه فضاهای آموزشی و حذف مدارس تخریبی، گفت: خیرین بعنوان مفاخر اجتماعی در جامعه ما نقش برجسته ومهمی دارند وحضور آنان در این بخش عامل مهمی در پیشرفت وتوسعه آموزش وپرورش است .

وی افزود : حذف مدارس تخریبی یک امر ضروری است و بایستی با جدیت کامل دنبال شود تا فرزندان این مرز و بوم با خیالی آسوده در فضایی ایمن به کسب علم و دانش بپردازند

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران خاطرنشان کرد: طرح تخریب و بازسازی مدارس یکی از بی نظیرترین طرح های قانونی بود که در سال 85 برای آموزش و پرورش مصوب شد واتفاقاتی که در سالهای اخیرافتاد نشان داد که دست اندرکاران در دولت و مجلس شورای اسلامی هدف گذاری درستی انجام دادند.

وی تصریح کرد: برف سنگین سال 92 در غرب استان و یا زلزله هایی که طی سال های اخیر در مناطق مختلف کشور مثل ورزقان آذربایجان شرقی و کرمانشاه اتفاق افتاد، نشان داد که بحث بازسازی و مقاوم سازی مدارس فاقد استحکام، کار واقعا درستی بوده است. خوشبختانه مدرسه‌های بازسازی شده، تبدیل به مکان امنی برای دانش‌آموزان شده است.

قربانعلی شیزاد در تشريح مشخصات فني اين پروژه ها گفت: دبيرستان شهید ضامنی  ناحيه دو ساري با 12 كلاس آموزشي و با زيربناي 1526مترمربع وبا اعتباری بالغ بر 7میلیاردو500میلیون تومان از محل اعتبار طرح تخریب وبازسازی ومشارکت  900میلیون تومانی زنده یاد خیرنیک اندیش مهندس پروین در سه طبقه می باشد..

وي اظهارداشت: همزمان با اين مراسم عمليات اجرايي دبستان شهید قائمی با 12کلاس درس و با زیربنای1526مربع واعتباری بالغ بر 7میلیاردو500میلیون از محل اعتبارطرح تخریب وباز سازی نيز آغاز خواهد شد كه با تكميل پروژه هاي فوق جمعابيش از 3000 متر مربع بر فضاهاي آموزشي شهرستان ساری اضافه مي گردد.

 



آخرین خبرها...