1102
کد خبر: 208
برچسب‌های خبر: - مسابقات ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
____________________

آغاز سومین دوره از مسابقات کارکنان نوسازی، توسعه وتجهیز کشور در مازندران


آغاز سومین دوره از مسابقات کارکنان نوسازی، توسعه وتجهیز کشور در مازندران

سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور صبح امروز یکشنبه 9 تیرماه در مجموعه رفاهی ورزشی وزارت کشور آغاز شد . 

سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان  نوسازی مدارس کشور با حضور تیم هایی از ۱۶استان کشور درچهاررشته فوتسال،شطرنج ، دارت ، و تنیس روی میز به میزبانی ساری رقابت خود را بایکدیگر آغاز کردند . 

هدف از برگزاری این مسابقات ، ایجاد نشاط در کارکنان سازمان نوسازی و همچنین افزایش روحیه ورزشی نیروهای سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور عنوان شد . 

مدیرکل منابع انسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در افتتاحیه این مراسم ضمن تشکر از حضور کارکنان سازمان نوسازی و مدارس کشور ، افزود: حضور مدیران و برگزاری این مسابقات با توجه به مشکلات فزاینده ، نشان از توجه ویژه همه به ورزش و امید آفرینی در این نهاد دارد. 

دربانی همچنین با اشاره به میزبانی مازندران در این دوره از مسابقات ، گفت: با توجه به مشکلات سیل امسال برای استان مازندران، برگزاری این مسابقات نشان از ظرفیت بالای این استان و مدیران مازندران در انجام مسئولیت های متعدد را دارد. 

وی ایجاد شورای ورزشی در سازمان نوسازی مدارس کشور را از ملزومات برگزاری منسجم این گونه از فعالیت های ورزشی و امید آفرین دانست و اظهار داشت: باید اینگونه برنامه ها به صورت مستمر در جهت افزایش نشاط در سازمان نوسازی و دیگر سازمان ها در اولویت قرار گیرد. 

مدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران نیز در این مراسم ضمن خوش امد گویی به مهمانان نوسازی مدارس کشور ، گفت: متاسفانه زندگی سراسر ماشینی تهدید جدی و بزرگی برای سلامت فکر و جسم انسان به همراه دارد و هیچکس در این فضا مصون نیست. 

قربانعلی شیرزاد تاکید کرد: بهانه جویی های مکرر و بی اساس ما برای فقدان انجام فعالیت ورزش و دوری از زندگی ماشینی، تمامی فرصت های بهبود زندگی را از ما گرفته است و آرامش را تا حد زیادی در زندگی همه کم رنگ کرده است. 

وی با اشاره به اینکه انجام فعالیت های ورزشی و نشاط اور نیاز ضروری امروز دستگاه های اجرایی به واسطه زندگی یکنواخت آنها است ، افزود: نیروز انسانی سالم و با انگیزه بیش از هر چیزی می تواند در بهبود و کیفیت خدمات موثر باشد. 

گفتنی است که سومین دوره از مسابقات ورزشی کارکنان سازمان نوسازی مدارس کشور به مدت 5 روز در مجموعه مجتمع رفاهی ورزشی وزارت کشور در فرح آباد ساری در حال برگزاری می باشد.


آخرین خبرها...