941
کد خبر: 195
برچسب‌های خبر: - بازدید وحضور در جلسه ستاد بحران سوادکوه
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
____________________

مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان مازندران در جلسه ستاد بحران شهرستان سوادکوه حضور یافتند.



نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش، شیرزاد مدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران و لیانی مدیر آموزش و پرورش سوادکوه در جلسه ستاد بحران شهرستان سوادکوه که در شهرداری زیراب برگزار شد، حضور یافتند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران در این جلسه حسین زادگان استاندار مازندران و فرمانداران و مدیران کل نوسازی مدارس وآموزش وپرورش استان هم حضور داشتند و آخرین وضعیت مناطق آسیب دیده در سیل زیراب بررسی شد و راهکارهای لازم ارائه شد.

مهندس شیرزاد باتفاق نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش بعد از جلسه به همراه کارشناسان سازه نوسازی مدارس استان از دبیرستان الزهرا (س) بازدید کردند و با تعامل و هماهنگی های انجام شده، دستگاه های مکانیکی به محل اعزام شدند و اقدامات اولیه جهت انحراف آب از مسیر دبیرستان الزهرا (س) انجام شد.

مدیر آموزش وپرورش سوادکوه ضمن سپاسگزاری از حضور مدیران کل نوسازی مدارس ،آموزش وپروش و کارشناسان نوسازی مدارس استان مازندران در طی دو روز گذشته در شهرستان و بازدید از مدارس آسیب دیده در سیل، گفت: بعد از جلسه ستاد بحران در آموزش و پرورش و جلسه ستاد بحران شهرستان در شهرداری زیراب، تعامل و هماهنگی لازم بعمل آمد و ان شاء ا... بعد از اقدامات اولیه و انحراف مسیر آب، اقدامات اساسی انجام خواهد شد.

لیانی گفت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران آموزش و پرورش سوادکوه، همکاران و دانش اموزان دبیرستان الزهرا (س) از روز شنبه هفدهم فروردین با شروع کلاس های درس در شیفت ثابت صبح دبیرستان فیضیه – کوثر حضور خواهند یافت     .



 


آخرین خبرها...