783
کد خبر: 183
برچسب‌های خبر: - کلنگ - زنی - آمل - مدرسه 6کلاسه کاسمده خیریی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
____________________

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران خبر داد



خیران مازندرانی در حال ساخت 80مدرسه هستند

مدیر کل نوسازی مدارس مازندران گفت : بیش از 30درصد مدارس استان با همکاری خیرین مدرسه ساز به بهره برداری رسیده و۸۰مدرسه نیز در دست ساخت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران، قربانعلی شیرزاد در آئین کلنگ زنی مدرسه 6کلاسه ابتدایی محله کاسم ده شهر امام زاده عبدا...امل با بیان اینکه بیش از ۳۰درصد مدارس استان با همکاری خیرین مدرسه ساز به بهره برداری رسید، گفت:امیدواریم این مهم تدوام داشته باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران با اشاره به اینکه در مازندران ۸۰مدرسه با کمک خیرین مدرسه ساز در حال ساخت است،افزود از سال 1358تا تا شهریور 97بیش از 2 هزار و 973 پروژه آموزشی در مازندران ساخته شده است که 2 هزارو 428 واحد از این تعداد با اعتبارات دولتی و 545 پروژه با مشارکت خیرین صورت گرفت

وی همچنین گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۳۲ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی با ۱۱۸ کلاس درس با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال در سطح استان به بهره‌برداری رسید.

خاطر نشان می گردد: مدرسه ۶کلاسه کاسم ده امام زاده عبدا..آمل در زمین به مساحت 1000متر مربه وبا زیربنای 460متر مربع با اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال بامشارکت خیرین واداره کل نوسازی مدارس مازندران ساخته می شود


آخرین خبرها...