1339
کد خبر: 178
برچسب‌های خبر: - خیری - سالن ورزشی سالاریان نور - دهه فجر
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
____________________

سالن ورزشی خیری زنده یاد دکتر فرزام سالاریان شهرستان نورافتتاح شد


در دومین روز از چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور مسئولان و به همت خانواده سالاریان سالن چند منظوره ورزشی زنده یاد دکتر فرزام سالاریان به مساحت ۱۳۵۰ متر مربع، با هزینه بالغ بر ده میلیارد ریال با تمام امکانات افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران، مهندس شیرزاد در حاشیه این مراسم با تقدیر و تشکر از همت خیرین مدرسه‌ساز در امر بازسازی مدارس و ایجاد زیرساخت‌های آموزشی، ورزشی و علمی  اظهار داشت: خیرین به عنوان مفاخر اجتماعی در جامعه ما نقش ارزنده و والایی را دارند و حضور آنان در این بخش عامل مهمی در روند توسعه و نوسازی مدارس منطقه است.

وی تصریح کرد: خیرین مدرسه‌ساز مسیری را انتخاب کردند که منجر به آگاهی جامعه می‌شود و در گذرگاه آگاهی به مرحله‌ای می‌رسند که دیگران در کنار آنها زندگی خوبی داشته باشند. خیرین به عنوان افرادی هوشمند و دقیق در امور خیر بسترساز فعالیت کارآمد نظام تعلیم و تربیت در حوزه آموزشی هستند که سخاوت و هوشمندی این افراد نیکوکار در خور ستایش است.

مدیر کل نوسازی مدارس مازندران گفت: میزان ساخت فضاهای آموزشی استان در زمان انقلاب با قبل از آن قابل مقایسه نیست.

شایان ذکر است ساخت این سالن ورزشی در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع، زیربنای ۱۳۵۰متر مربع و ۴۰۰ متر محوطه‌سازی  با اعتبار ده میلیارد ریال با مشارکت خانواده محترم سالاریان احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

001.jpg

آخرین خبرها...