1810
کد خبر: 144
برچسب‌های خبر: - خیری - افتتاح - مدرسه - علوم قرآنی - چمستان - شاه حسینی - بوربور - نبیان - حافظی
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
____________________

دبستان خیر ساز قرآنی زنده یاد احمدشاه حسینی چمستان افتتاح شد


دبستان قرآنی زنده یاد کربلایی احمدشاه حسینی شهر چمستان با حضور مهندس بوربور، دکتر حافظی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، معاون استاندار مازندران، مدیر کل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس استان، نماینده شهرستان و سایر مسئولان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران؛ معاون عمرانی استاندار مازندران در این مراسم گفت: خیرین خود بهتر می‌دانند که در چه مسیری قدم برداشته‌اند. آنها انتخاب شده حضرت حق هستند و این انتخاب ارزشمندی کار شما خیرین را صد چندان می‌کند.

علی نبیان افزود: شما برای آینده این نظام مقدس زحمت می‌کشید و آموزش و پرورش هم مکانی نیست که متعلق به شخص یا طیف خاصی باشد بلکه آموزش و پرورش متعلق به همه مردم ایران اسلامی است و آینده این نظام و این مملکت از این فضاهاست که شکل می‌گیرد.

مهندس شیرزاد مدیرکل نوسازی مدارس استان، ضمن قدردانی از زحمات خیرین مدرسه‌ساز کشور به ویژه جناب شاه حسینی که در ساخت این مدرسه همراه مجموعه بوده‌اند گفت: در عصر كنونی نه تنها توسعه، پیشرفت و استقلال كشورها، بلكه حفظ هویت فرهنگی ملتها در گرو دستیابی به سطوح عالی علم و دانش است و خیرین مدرسه‌ساز پیش‌آهنگان عرصه علم و آگاهی و پیشتازان مبارزه با جهل و گمراهی و فقر و بیكاری می باشند و دانش و فرهنگ كشور از حضور و محبت آنان بهره‌مند بوده است.  

لازم به ذکر است این دبستان قرآنی 10 کلاسه تمام هوشمند به مساحت 1050 متر مربع در زمینی به مساحت 2500 متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر 13 میلیارد ریال توسط خیر بزرگوار حاج حمید رضا شاه حسینی احداث گردید.


 

آخرین خبرها...