1096
کد خبر: 143
برچسب‌های خبر: - افتتاح - مسکن مهر - نکاه همزمان با سراسر کشور
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
____________________

با حضور معاون استاندار مازندران دبستان دو نوبته مرحوم حجتی و شهید علوی نکا همزمان با سراسر کشورافتتاح شد


دبستان دو نوبته مرحوم حجتی و شهید علوی مسکن مهر نکا همزمان با سراسر کشور با حضور معاون استاندار مازندران، مدیران کل نوسازی مدارس ،آموزش و پرورش، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه سازودیگر مسئولین استانی شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران؛ مسکن مهر نکا در فاصله دو کیلومتری از مرکز شهر نکا قرار دارد که تاکنون فاقد مدرسه بود، پس از 10 روز از آغاز سال تحصیلی، با افتتاح مدرسه ابتدایی دونوبته دخترانه و پسرانه به بهره برداری رسید.

در آئین بازگشایی این مدرسه ،معاون عمرانی استاندار مازندران از خیران مدرسه‌ساز که اقدامات ارزشمندی را برای فضاهای آموزشی و پرورشی و بهداشتی و درمانی دارند، تقدیر کرد.

«علی نبیان» به جهت ساخت مدرسه در این منطقه از شهر نکا، از وزارت راه و شهرسازی و اداره‌کل نوسازی مدارس  در استان قدردانی کرد.

وی از خانواده‌های دانش‌آموزان خواست؛ تلاش کنند که فرزندان آنها همراه با تحصیل علم و دانش، مباحث پرورشی و دینی و اخلاقی را بیاموزند.

همچنین مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران در این مراسم گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در آغازسال تحصلی جدید و همزمان با سراسر کشور 28 مدرسه با 144 کلاس درس با فضایی بیش از25 هزار و 459 متر مربع زیربنا با اعتباری بالغ بر300میلیارد ریال، به فضای آموزشی مازندران اضافه شد.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی حدود 70 کلاس درس با زیر بنای 12هزار و 159 مترمربع تا پایان سال جاری نوسازی می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران نقش خیرین مدرسه‌ساز را در توسعه فضاهای آموزشی کشور با اهمیت دانست و گفت که 17 طرح آموزشی و پرورشی مازندران در سال جاری توسط خیرین نیکوکار و فرهنگ دوست احداث شده است.

وی افزود که در حال حاضر 160 مدرسه دیگر در استان مازندران در حال ساخت است.

شایان ذکر است این پروژه با 2200 مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال هزینه در 2 طبقه وبا مشارکت اداره کل راه وشهرسازی احداث شد.

 


آخرین خبرها...