2557
کد خبر: 141
برچسب‌های خبر: - برکت - افتتاح - استاندار - امیرکبیر بابلسر - آغاز سال تحصیلی 97
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
____________________

با حضور استاندار مازندران هنرستان دخترانه برکت امیرکبیر بابلسر افتتاح شد


هنرستان دخترانه 6کلاسه برکت امیرکبیر بابلسر با حضور استاندار مازندران، مدیران کل نوسازی مدارس، آموزش و پرورش استان، امام جمعه بابلسر و دیگر مسئولان استان به  بهره برداری رسید..

به گزارش و روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران؛ در این مراسم که با نواخته شدن زنگ نمادین آغاز سال تحصیلی 98-97 همراه بود، این هنرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مهندس شیرزاد در حاشیه این مراسم گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی با تلاش همکاران در نوسازی و با همت پیمانکاران ۲۸ پروژه آموزشی و پرورشی در قالب ۱۴۴ کلاس درس و با زیربنای ۲۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا به فضای آموزشی استان اضافه می شود.

وی افزود: برای ساخت این کلاس های درس ۳۰ میلیارد تومان هزینه صرف شده است و از این تعداد ۲۲ پروژه فضای آموزشی و دو پروژه فضای فرهنگی تربیتی، سه سالن ورزشی و یک استخر شنای دانش آموزی است.

مهندس شیرزاد همچنین گفت: نزدیک به ۱۵۰ پروژه آموزشی و پرورشی نیمه کاره در استان داریم که شامل ۷۵۰ کلاس درس بوده و برای تکمیل ان به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

هنرستان امیرکبیر با زیربنای 850 متر در دو طبقه و 6 کلاس درس با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو200میلیون تومان با مشارکت بنیاد برکت به بهره برداری رسید.


آخرین خبرها...