1490
کد خبر: 137
برچسب‌های خبر: - افتتاح - وزیر - سالن ورزشی - الزهرا نوشهر
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
____________________

سالن ورزشی الزهرا دبیرستان فرزانگان نوشهر با حضور وزیر اموزش وپرورش افتتاح شد


سالن ورزشی الزهرا مدرسه متوسطه دوم فرزانگان نوشهر در آیینی با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران : وزیر آموزش و پرورش در این آیین که باحضور ، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس، معاون سیاسی استاندار مازندران ، مدیران کل  نوسازی مدارس وآموزش و پرورش مازندران و دیگر مسئولان برگزار شد، با اشاره به کمبود فضای آموزشی در کشور گفت: در حال حاضر سرانه فضای آموزشی و پرورشی در کشور حدود 5 متر مربع است.

سیدمحمد بطحایی با بیان اینکه با توجه به کمبود فضای آموزش و پرورش در کشور، دولت تلاش دارد تا این فضا را افزایش دهد، اظهار کرد: سرانه فضای آموزشی براساس استاندارد باید 8 متر مربع باشد.

وی افزود: در این میان وضعیت سرانه ورزشی کشور بویژه برای دختران بسیار کم است و لازم است که نهادها و دستگاهها با مساعدت فضای ورزشی خود را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند تا در آینده شاهد کاهش مشکلات جسمی و روحی دانش آموزان باشیم.

مهندس شیرزاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران نیز از آغاز بهره برداری 28 پروژه آموزشی و پرورشی در مازندران همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: برای تکمیل و بهره برداری این پروژه ها 30 میلیارد تومان هزینه شده است.

خاطر نشان می گردد: سالن ورزشی الزهرا به مساحت 600 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی آماده بهره برداری شد

۲۰۱۸۰۹۱۳_۰۸۲۲۰۶-1200.jpg

آخرین خبرها...