738
کد خبر: 136
برچسب‌های خبر: - مراسم نمادین توزیع اقلام ورزشی - مدیرکل
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
____________________

مراسم نمادین توزیع اقلام ورزشی رایگان دربین مدارس سراسر استان


مراسم نمادین توزیع اقلام ورزشی رایگان در بین مدارس سراسر استان با حضورمدیرکل نوسازی مدارس و معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان  مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران: مهندس شیرزاد روز یکشنبه در آیین ارسال بسته های آموزشی و ورزشی به مدارس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مهر امسال 135 کلاس درس جدید در این استان بهره برداری میرسدکه .با بهره برداری از این تعداد کلاس درس بیش از 20 هزار متر مربع به فضای آموزشی مازندران اضافه می شود .

وی هزینه ساخت این تعداد کلاس درس را 270 میلیارد ریال اعلام کرد افزود: که در حال حاضر 160 مدرسه دیگر در استان در حال ساخت است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران همچنین از خرید و تامین وسایل آموزشی و کمک آموزشی مدارس استان برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت : برای این منظور از محل اعتبارات استانی 30 میلیارد ریال تجهیزات مورد نیاز خریداری شد و در حال توزیع است .

وی افزود: همچنین با صرف اعتبار 2 میلیارد ریالی، 180 بسته ورزشی هم برای مدارس ابتدایی و متوسطه مازندران تهیه شده.

«قربانعلی شیرزاد» خاطرنشان کرد: بسته‌های محتوی اقلام ورزشی که بین دو مقطع ابتدایی و متوسطه تفکیک شده شامل توپ فوتبال، توپ فوتسال، کاور، راکت تنیس، میز پینگ پنگ، توپ و راکت بدمینتون و تلمبه باد است که دربین مدارس تقسیم خواهد شد.

 همچنین معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران در حاشیه این مراسم گفت: سرمایه‌گذاری در ورزش نوجوانان، به کاهش آسیب‌ها منجر می‌شود. هر چه بیشتر در ورزش سرمایه گذاری کنیم در واقع از میزان آسیب های اجتماعی کاسته و به پیشرفت فکری و اجتماعی فرزندان مان اضافه کرده ایم.

وی ادامه داد: این مراسم نمادین در حقیقت نمونه کوچکی از یک طرح بزرگ است که طی آن، بیش از 1700 مدرسه به اقلام ورزشی تجهیز شدند و این کار به دو شکل صورت گرفت، به برخی مدارس اعتبار ورزشی تعلق گرفت و مستقیم به حساب مدارس واریز شد و برخی دیگر نیز  اقلام ورزشی را تحویل گرفتند با این امید که اجتماعات دانش‌آموزی ما، پر از نشاط داشته باشیم.

«سید علی ساداتی» درخصوص مجموع اعتبارات تجهیزات ورزشی تاکید کرد: حدود 800 میلیون تومان اختصاص داده شد به تأمین تجهیزات ورزشی مدارس استان که بخشی از اعتبارات استان و برخی از اعتبارات ستاد تأمین شد.

446301894_298357.jpg

آخرین خبرها...