794
کد خبر: 117
برچسب‌های خبر: - ستاد - جشنواره - تجلیل - بیستمین
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
____________________

تجلیل از اعضای ستادبیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز



طی جلسه ای با حضور مدیرکل نوسازی مدارس مازندران ، با اهداء لوح از تلاش ها و خدمات اعضای ستاد بیستمین جشنواره خیرین مدرسه سازتجلیل شد. 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران در پازنزدهمین روز از ماه پر برکت رمضان طی جلسه ای که در اتاق جلسات اداره کل نوسازی مدارس برگزار شد از اعضای ستاد برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این جلسه مهندس شیرزاد مدیرکل نوسازی مدارس استان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان و سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در خصوص فضائل این ماه بیان کرد : در این ماه کتاب های آسمانی قرآن کریم، انجیل، تورات، صحف و زبور نازل شده است.

این ماه در روایات اسلامی ماه خدا و میهمانی امت پیامبر اکرم(ص) خوانده شده و خداوند متعال از بندگان خود در این ماه در نهایت کرامت و مهربانی پذیرایی می کند؛ پیامبر اکرم(ص) می فرماید: «ماه رجب ماه خدا و ماه شعبان ماه من و ماه رمضان، ماه امت من است،هر کس همه این ماه را روزه بگیرد بر خدا واجب است که همه گناهانش را ببخشد، بقیه عمرش را تضمین کند و او را از تشنگی و عطش دردناک روز قیامت امان دهد.

وی در ادامه از کلیه دست اندرکاران برگزاری این مراسم صمیمانه تقدیر و تشکر و خاطر نشان کردند که جشنواره بیستمین  نسبت به جشنواره های قبل کاملتر و بهتر از همه لحاظ اجرا گردید


آخرین خبرها...