871
کد خبر: 109
برچسب‌های خبر: - جلسه - مسئولین - واحد ها - همکاران
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
____________________

برگزاری اولین جلسه مسئولین واحدها در اداره کل نوسازی مدارس در سال جدید


اولین جلسه مسئولین واحدها اداره کل نوسازی مدارس مازندران به ریاست مهندس شیرزاد مدیرکل وبا حضور کلیه اعضا  برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ادراه کل نوسازی مدارس مازندران : مهندس شیرزادضمن تقدیر و تشکر از کارکنان و تبریک سال نووحلول ماه رجب گفت: از همه کارکنان بخاطر زحماتی که در سال گذشته کشیدن کمال تقدیر و تشکر را دارم و سال جدید را به همه عزیزان تبرک گفته و امیدوارم که در سال جدید  با هماهنگی سازمانی گامهای موثری برای تحقق اهداف سازمانی برداریم.

وی در ادامه افزود: برای حرکت به سمت مطلوب همه با هم و هماهنگ و هر کس در وظیفه ای که قرار دارد با تمام تلاش کما فی سابق در جهت تحقق اهداف سازمانی تلاش نماید.

مدیرکل نوسازی مدارس با اشاره به نام گذار سال 97بیان داشتند: با توجه به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به عنوان سال " حمایت از کالای ایرانی " باید همکاران محترم در حوزه های مختلف این اداره کل جهت تحقق این شعار کلیه ظرفیتها و توانمندیهای خود را بکار گیرند. وی همچنین  توصیه های لازم در خصوص انجام بموقع و صحیح وظایف محوله توسط پرسنل ، همچنین اعلام برنامه ها و سیاست های سازمان مرکزی در استانها و وظایف مربوط به کارکنان گوشزد کرد ، همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی و سایر موارد اداری مورد تاکید قرار دادند

د رادامه هر یک از اعضا نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

DSCF8249-1200.jpg

آخرین خبرها...