811
کد خبر: 108
برچسب‌های خبر: - دیدار - مدیرکل - آموزش وپرورش - تبریک
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
____________________

تأکید مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بر تعاملات روزافزون با اداره کل نوسازی مدارس مازندران


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در دیدار مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان که به سبب عرض تبریک جهت انتصاب به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش مازندران انجام شد، بر ضرورت تعاملات مشترک میان دو دستگاه تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی ادراه کل نوسازی مدارس مازندران؛ «عسگری نیکزاد» در این دیدار گفت: آموزش و پرورش دستگاه بزرگی است که به مشارکت جمعی برای پیشبرد امور نیازمند است.

وی با اشاره به ضرورت هم اندیشی و هم افزایی با سایر دستگاه های اجرایی، افزود: مشارکت همه دلسوزان و ذینفعان با آموزش و پرورش می تواند به این نهاد در ارتقای عملکرد یاری رسان باشد.

نیکزاد اظهار داشت: جلسات مشترک روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با نهادهای ذیمدخل شهرستانی اعم از شوراهای شهر، شهرداری ها، فرمانداری ها و دیگر دستگاه ها در حال برنامه ریزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران یاد آور شد: امروز به لطف خدا فرصتی فراهم شده که همه دستگاه های اجرایی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر دلسوزان تعلیم و تربیت برای حمایت از آموزش و پرورش اعلام حمایت کرده اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران نیز در این دیدار بر ضرورت همکاری های مشترک دو دستگاه تأکید کرده و گفت: این همکاری های روزافزون می تواند موجب اثربخشی بیشتر شود.

«قربانعلی شیرزاد» با بیان اینکه اگر اتفاق نظر داشته باشیم پیشرفت های مهمی صورت می پذیرد، افزود: به ویژه در توزیع اعتبارات استانی در سطح شهرستان ها نیاز به هماهنگی برای بهره مندی هر چه بیشتر از منابع و اعتبارات و ارتقای عملکرد احساس می شود.

نیکزاد.JPG

آخرین خبرها...