1031
کد خبر: 103
برچسب‌های خبر: - ناحیه یک ساری - جشنواره - جشنواره خیرین - جشنواره بیستم - خیرین
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
____________________

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار ناحیه یک ساری برگزار شد.



آیین بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار با حضور خیرین گرانقدر ،مدیران نوسازی مدارس وآموزش وپرورش استان و محمد رضا طالقانی( رییس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای کشو مسولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ادراه کل نوسازی مدارس مازندران ، مهندس شیرزاد در بیستمین  جشنواره خیرین مدرسه‎سازومدرسه یار ناحیه یک شهرستان ساری ، با بیان اینکه مدرسه مکان عشق و شادابی بوده و هرجا صحبت از مدرسه است، یعنی همسایه‌های بی‌حصار و دیوار روزگاران کهن، ترسیم سرنوشت زیبا و بهترین محل پرورش رفتار اجتماعی بر مبنای باورهای دینی و شاه‌راه توسعه متوازن است، اظهار کرد: ملتی که قدر قلم، اندیشه و حکمت را بداند، در مسیر آزاد راه سعادت رسیده است و امروز اندیشمندان عالم اثبات کردند محوری‎ترین سرمایه، نیروی انسانی است.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران گفت: رویکرد خیرین مدرسه‌ساز توجه به امر محتوایی است، آموزش و پرورش برای ترویج فرهنگ و رفتار و آموزه‌های دینی که جامعه تشنه رفتار درست بر مبنای این آموزه‌ها است، به دستان و نگاه معرفتی شما وابسته است.

وی با اشاره به اینکه همه انسان‌ها نیازمند مهر و سخاوت و خیرین معیار اعتبار و ارزش نسل جوان هستند، افزود: گذشت، عامل زلال و طراوت روح و نشاط است و اگر امروز خیرین عمر با عزت دارند، بر مبنای گذشتی است که در زندگی خود رقم زدند زیرا فردا رازی است که فقط خدا می‌داند، دیروز خاطره و امروز هدیه است.

مهندس شیرزاددر پایان سخنان خود گفت: اگر حمایت‌های خیرین در مدرسه‌سازی نبود، یقیناً آموزش و پرورش با چالش‌های جدی تری در امر تعلیم و تربیت مواجه می شد..

همچنین در این مراسم از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار آموزش و پرورش ناحیه یک ساری و دانش آموزان برتر کشوری نیز تقدیر شد.


آخرین خبرها...