795
کد خبر: 102
برچسب‌های خبر: - جلسه - هم اندیشی - جشنواره - جشنواره خیرین - جشنواره بیستم
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
____________________

دومین جلسه هم اندیشی ستاد برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مازندران



دومین جلسه هم اندیشی اعضای ستاد بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مازندران با حضور مدیران کل نوسازی مدارس ، آموزش وپرورش ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز ، رئیس ستاد بانوان خیر مدرسه ساز و استان مازندران و سایر اعضاء ستاد برگزار گردید و تصمیمات مورد نظر اتخاذ شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران در این جلسه مهندس شیرزاد : خیرین مدرسه ساز را بازوان پرتوان آموزش و پرورش یاد کرد و گفت : عزیزان خیر با احساس مسئولیت نسبت به آینده سازان کشور در این زمینه گام برداشته و جهل و نادانی را از چهره جامعه می زدایند.

شیرزاد خاطر نشان کرد: با همکاری و همیاری موثر، آموزش و پرورش ، نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان که بهترین شرایط همکاری را با هم تجربه میکنند جشنواره آینده به بهترین وجه ممکن برگزار خواهد شد.

وی افزود: ستاد ها باید از حالا با جدیت کارهای خود را دنبال کرده ونتایج را هر هفته گزارش کنند ، مخصوصا کارهای تبلیغاتی با دقت و گستردگی آغاز شود و از پتانسیل های صدا و سیما به عنوان رسانه ملی استفاده گردد.

مهندس شیرزاد اظهار داشت : الویت جشنواره بیستم سالگرد مجامع خیرین مدرسه ساز با رویش نیک اندیشان جوان می باشد.

فیروزیان  رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گفت: تلاشهای صدا و سیما در زمینه فرهنگ سازی و همچنین تشویق عزیزان خیر بسیار موثر بوده و باعث افزایش چشمگیر خیرین مدرسه ساز گردیده است و جا دارد از عزیزان صدا و سیما نیز تقدیرگردد.

در این جلسه مكان پیشنهادی جشنواره به تصویب رسید و مقرر گردید  هماهنگي جهت ديدار با مدير كل صدا وسيما جهت رايزني در خصوص عضويت افتخاري مدير كل صدا وسيمادرمجمع خيرين مدرسه ساز استان و حضور در جلسات . وهمچنین تعین جلسه مشترک با اداره کل آ- پ مبنی بر تهیه شیوه نامه و چگونگی برگزاری جشنواره های شهرستانی ، وهمچنین برگزاری جلسات در راستای اهداف جشنواره با امام جمعه، طرح موضوع نامگذاري خياباني به نام خيرين مدرسه ساز در شوراي آموزش وپرورش از دیگر مصوبات این جلسه می باشد.

گفتنی است بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مازندران 20 اردیبهشت ماه 97 در سالن اردوگاه دانش آموزی بادله شهرستان ساری برگزار خواهد شد. 


آخرین خبرها...