87
کد خبر: 929
برچسب‌های خبر: - جلسه مجمع خیرین - استادیان - هاشمی
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
____________________

برگزاری جلسه مجمع خیرین مدرسه سازاستان مازندران


جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز استان مازندران در دفتر مجمع خیرین مدرسه ساز استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز استان مازندران با حضور مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی مدارس استان، قربانعلی شیرزاد معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش،غلامی معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان، سید حسین هاشمی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان و دیگر مسئولین شهرستانی در دفتر مجمع خیرین مدرسه ساز استان مازندران برگزار شد.

 

مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان  با اشاره به رویکرد مجمع خیرین مدرسه ساز گفت : وظیفه اصلی مجمع خیرین مدرسه ساز، شناسایی، جذب و هدایت خیرین مدرسه ساز و همچنین برگزاری جشنواره‌های شهرستانی است که می‌تواند به ترویج فرهنگ مدرسه ‌سازی کمک شایانی کند.

وی با بیان این مطلب که انجام این قبیل کارهای عام المنفعه نیازمند فرهنگ سازی، کار جمعی ، تعامل و همکاری و حضور خیرین می باشد گفت : وقتی صحبت از اثرگذاری آموزش در جامعه می شود باید امکانات، تجهیزات و زیربنای تعلیم و تربیت و آموزش را فراهم کنیم که این امر نیازمند کمک و مساعدت تمامی خیرین و دلسوزان کرامت انسانی می باشد.


استادیان با اشاره به اولویت گذاری برنامه ها در حوزه آموزش و پرورش، بحث تعلیم و تربیت و تجهیز و نوسازی مدارس را مورد تاکید قرار داد و افزود : در بحث تجهیز و نوسازی مدارس نیازمند همکاری و تعامل بیش از پیش خیرین هستیم و همکاری خیرین مدرسه ساز را ارج می نهیم.

 

سید حسین هاشمی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان طي گزارشي مبسوط با اشاره به تعداد زمين هاي اهدايي و مشكلات پیش رو، عزم جدي اعضاي مجمع به منظور جذب كمك ها و شناسايي خيرين را مورد تأكيد قرار داد.

وی گفت:مجمع خیرین یک مجمع کاربردی و اثر گذار می باشد چرا که اعضای مجمع برای جذب خیرین وقت می گذارند و فعالیت در این حوزه نیاز به صرف وقت و زمان است.

 

روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان مازندران

 

آخرین خبرها...