198
کد خبر: 872
برچسب‌های خبر: - بازدید - دفترمرکزی - استادیان - مهرجوی
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
____________________

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان مازندران از پروژه های در حال احداث آموزش و پرورش، بازدید نمودند


در راستای بازدید از مناطق استان صورت گرفت:

سفر یک روزه مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس مازندران به شهرستانهای بابل،بابلسر، فریدونکنارو محمودآباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران، مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی مدارس استان در سلسله بازدید های خود از پروژه های آموزشی سطح استان، این بار از پروژه های آموزشی "کانون فرهنگی، مدرسه اسی کلا و نصرالله بابلسر، مدرسه خیری مهدیه و نصیری فریدونکنار، مدرسه شیرویه سرخ رود و آزادمون محمودآباد " بازدید به عمل آورد.

استادیان درحاشیه این بازدیدها که مهرجوی مسئول دفتر مرکزی اداره کل نوسازی مدارس استان ایشان را همراهی میکرد افزود:رمز موفقیت دستگاه تعلیم و تربیت منطقه در گرو برنامه ریزی ، همکاری با مسئولین شهرستان ، استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار و تلاش شبانه روزی می باشد. "

ایشان با اشاره به فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز در این مناطق گفت: " باید از ظرفیت خیرین در راستای احداث ، تعمیر و تجهیز مدارس شهرستانها نهایت استفاده شود. "

مدیرکل نوسازی مدارس استان در این بازدید ضمن قول مساعدت در خصوص سرعت بخشیدن به اتمام پروژه های نیمه تمام ، راهکار ها و چالش های موجود را با پیمانکاران پروژه ها بررسی نمود.

همچنین لازم به ذکر است که در این بازدید ها با اشاره بر اهمیت جنس مصالح به کار رفته در پروژه ها برای تامین آینده ی آینده سازان مملکت بر لزوم بکارگیری ایده های نوین در مدارس درحال ساخت تاکید کرد


روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران

 


آخرین خبرها...