705
کد خبر: 514
برچسب‌های خبر: - پيام - خرمشهر_استاديان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
____________________

پیام تبریک سرپرست اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس مازندران به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر



F18A7350.JPG


پیام تبریک سرپرست اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس مازندران به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران، مهندس مهدی استادیان ساروی، سرپرست اداره کل نوسازی مدارس مازندران، با صدور پیامی سالروز آزدسازی خرمشهر و حماسه سوم خرداد را به ملت شریف و شهیدپرور ایران تبریک گفت.


متن پیام ایشان به این شرح است؛


بسم الله الرحمن الرحیم

سوم خرداد، یادآور شجاعت و از خودگذشتگی شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، ایثار و شهامت رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خدا ترسی و اخلاص امام شهیدان خمینی کبیر (ره) است که فرمود: “خرمشهر را خدا آزاد کرد” که این فرموده ی امام خمینی (ره) همیشه در تاریخ انقلاب جاری می باشد.
عملیات پیروزمند بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱، وضعیت نوینی در صحنه سیاسی- نظامی جنگ تحمیلی ۸ ساله و تحولات آینده خاورمیانه رقم زد و نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه های دفاع از تمامیت ارضی کشور بود. بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر، این مناسبت سترگ، خاطره انگیز و غرور آفرین را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظما خامنه ای (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران به ویژه رزمندگان، جانبازان آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا تبریک عرض می نمایم .
توفیق روزافزون همه ملت ایران را در پاسداری از آموزه های این حماسه بزرگ و حفظ آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیز از پروردگار متعال خواستارم.

مهدی استادیان ساروی
سرپرست اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیزمدارس مازندران




آخرین خبرها...