649
کد خبر: 411
برچسب‌های خبر: - شهيد غلام نژاد_ديدار
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
____________________

تجلیل سرپرست اداره کل نوسازی مدارس مازندران از مقام شهید جعفر غلام نژاد


سرپرست اداره کل نوسازی مدارس مازندران ، با حضور در منزل شهید جعفر غلام نژاد، از مقام شامخ  شهید در استان مازندران تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران؛ حسن جهانیان ، با حضور در منزل شهید جعفر غلام نژاد یاد و خاطره شهید جنگ تحمیلی در استان مازندران را گرامی‌ داشت.
بر اساس این گزارش، در اولین روز سال جدید سرپرست اداره کل نوسازی مدارس مازندران با حضور در منزل شهید جعفر غلام نژاد، از مقام شامخ این شهید سرافراز تجلیل کرد .
سرپرست اداره كل نوسازي مدارس مازندران  دراين  گفت: عزت، اقتدار و عظمت این انقلاب مرهون جانفشانی و ایثار شهیدانی است که برای دفاع از کیان کشور، جان عزیز خود را فدا کردند.
جهانیان، تجلیل از شهدای را وظیفه ذاتی مدیران برشمرد و خاطر نشان کرد: این تجلیل و تقدیر به انسان آرامش می دهد.
وی، تصریح کرد: تجلیل و گرامیداشت نام و یاد شهدا، نه تنها در کشور ما، بلکه در تمام کشورها مقدس است و همگان خود را متعهد می‌دانند از مقام ایثار، فداکاری و پایمردی انسانهایی که به خاطر کشور و میهن خود جانشان را فدا کرده اند؛ تقدیر کنند.

مدیران باید قدردان ایثار شهدا باشند

حسن جهانیان در ادامه سخنان خود بر این نکته تاکید کرد که اگر رشادت شهدا نبود؛ امروز فرصت خدمتگزاری به مردم برای مدیران فراهم نمی‌شد و به همین خاطر باید مدیران قدردان ایثار و از خودگذشتگی شهیدان باشند.

 


 


آخرین خبرها...