583
کد خبر: 592
برچسب‌های خبر: - پيام - دهه فجر - استاديان
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
____________________

پیام تبریک مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیزمدارس استان مازندران به مناسبت ایام الله دهه فجر


پیام تبریک مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیزمدارس استان مازندران به مناسبت ایام الله دهه فجر

مهدی استادیان ساروی مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیزمدارس مازندران در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

Screenshot_۲۰۲۳۰۱۲۹-۱۶۳۳۵۹_Gallery.jpg

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیزمدارس مازندران متن این پیام بدین شرح است.

«دهه مبارک فجر، طلوع دوباره خورشید حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی در دستان معمار کبیر انقلاب و فرصتی مغتنم برای یاری گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری و درس آموزی از خون سرخ و آتشین مردان و زنانی است که نهال انقلاب را با عشق و اشتیاق کاشتند و با ایمان و اعتقاد آن را به چله دوم رساندند.

 پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که افق های تاریخ را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران بزرگ را به جهانیان نمایاند.

این انقلاب ثمره مجاهدتها و پایمردی های غیور مردانی است که برای رسیدن به آرمان های خود، مردانه در برابر استکبار جهانی ایستادند و حکومت دست نشانده آن را از سرزمین مقدس ایران اسلامی با هدایتهای داهیانه امام خمینی (ره) بیرون راندند.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه فجر آفرینان، خانواده بزرگ اداره کل نوسازی مدارس،فرهنگیان، دانش آموزان و شهروندان استان مازندران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه راهبری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از درگاه خداوند منان خواستارم.

امیدوارم با اتکا به الطاف پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج)، شاهد موفقیت‌های روزافزون ملت بزرگ ایران در عرصه‌های مختلف باشیم.»

مهدی استادیان ساروی
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس مازندران


آخرین خبرها...