357
کد خبر: 480
برچسب‌های خبر: - معاونين آ - پ - نشست - جذب خيرين
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
____________________

در جهت مشارکت خیرین مدرسه ساز صورت گرفت:


نشست معاونین پشتیبانی تعدادی از ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان با مهندس آرام نژاد معاونت اجرایی-نظارت و مهندس احمدی معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس مازندران


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، در این جلسه که در راستای تبیین روش استفاده از مشارکت خیرین مدرسه ساز، در موضوع محوطه‌سازی مداری نیازمند، برگزار شد، معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس، تعدادی از معاونین پشتیبانی شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان، سرناظرین و مسئول رسیدگی و پیمان اداره کل نوسازی مدارس مازندران، نیز حضور داشتند.


مهندس آرام نژاد در این جلسه بیان داشتند: « بی‌تردید توجه به کودکان جامعه تاثیر مستقیمی بر روی سرنوشت یک کشور خواهد داشت. در واقع خیرین مدرسه‌ساز با نقش خود در ساخت مدرسه و یاری کودکان محروم کمک می‌کنند تا آینده کشور زیباتر و روشن‌تر شود. »

در ادامه جلسه ضمن شرح موضوع امکان فراهم شده در خصوص استفاده از ظرفیت سهمیه قیر تخصیص یافته به استان از محل اصلاح قانون بودجه کشور، چگونگی جلب مشارکت خیرین در موضوع محوطه‌سازی مدارس و نیز روش‌های عقد تفاهم‌نامه و روش‌های اجرا، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان


آخرین خبرها...