402
کد خبر: 479
برچسب‌های خبر: - قرارگاه پيشرفت و اباداني_ نشست
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
____________________

نشست نمایندگان قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا مازندران با مدیرکل نوسازی مدارس استان


نشست نمایندگان قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا مازندران با مدیرکل نوسازی مدارس استان

در راستای اجرای سند تحولی مشارکت‌های مردمی، طی نشستی نمایندگان قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا مازندران با مهندس حسن جهانیان مدیرکل و مهندس عرفان آرام نژاد معاونت اجرایی-نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان، دیدار کردند.

در این دیدار راهکارهای افزایش همکاری متقابل در مواردی همچون بازسازی، بهسازی و تعمیر مدارس، استاندارسازی سامانه گرمایشی و نیز تأمین تجهیزات مدارس مناطق محروم استان مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران، مهندس جهانیان، مدیرکل نوسازی مدارس استان، در این جلسه با تقدیر و تشکر از قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا مازندران اظهار کرد: « حرکت در مسیر فعالیت‌های جهادی، زمینه‌ساز رشد انسان در دنیا و برکت آفرین برای آخرت است. »


جهانیان گفت: از امروز همه کنار هم و باهم تلاش خود را به کار می‌گیریم، نه فقط برای ساخت فضاهای آموزشی، بلکه مهمتر از آن برای ادای دین در جهت تربیت و پرورش نسل انقلابی و گسترش روحیه جهادی در بین دانش آموزان، که این به باور ما بسیار مهم است و خود را موظف به فعالیت در این عرصه نیز می‌دانیم و امیدواریم با همکاری هم، سهم و نقش خود را در پرورش دانش‌آموزان و گسترش فرهنگ جهادی وانقلابی ایفا کنیم. »


مهندس آرام نژاد معاونت اجرایی-نظارت نوسازی مدارس مازندران نیز در این جلسه ضمن اشاره به سند اجرایی تحولی مشارکتهای مردمی گفت: « گسترش مشارکت‌های خُرد مردمی و به کار گیری نیروهای جهادی در امر مدرسه سازی، در واقع مهم ترین استراتژی این طرح است که در قدم اول درنظر دارد فرهنگ مدرسه‌سازی را در میان اقشار مختلف جامعه توسعه دهد و در گام دوم به دنبال این اصل هستیم که با کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت در ساخت مدارس، توسعه عدالت آموزشی را در دستور کار قرار داده و با توجه به ظرفیت‌های فراوان استان، گام بلندی در اجرای این طرح بر داریم. »


در این نشست، موضوع واگذاری اجرای پروژه خیری مدرسه ۲ کلاسه سلمان روستای پشرت چهاردانگه به گروه جهادی، به صورت ویژه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت


روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران




آخرین خبرها...