589
کد خبر: 475
برچسب‌های خبر: - مرحله دوم - به رنگ مدرسه - پويش مهر مدرسه
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
____________________

مرحله دوم تقدیر از دانش آموزان برگزیده پویش ملی به رنگ مدرسه استان مازندران برگزارشد


 با حضور معاونین اداره کل نوسازی مدارس مازندران مرحله دوم جوایز دانش آموزان برنده در مسابقه پویش به رنگ مدرسه اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران این مراسم با حضور مهندس استادیان معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی، مهندس احمدی معاونت مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس مازندران، سید حسین هاشمی مدیر عامل مجمع خیرین استان مازندران و خانواده دانش آموزان برتر در دفتر مدیر کل نوسازی مدارس انجام شد.


مهندس احمدی، معاونت مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان ضمن گزارش عملکرد دانش آموزان مازندران در این پویش گفت: پویش ملی به رنگ مدرسه ویژه دانش آموزان ۶ تا ۱۲ سال بود که هدف آن نهادینه سازی فرهنگ کار خیر مدرسه سازی از سنین کودکی است.

ایشان در خصوص این پویش ملی گفت: این پویش در ادامه پویش های طرح آجر به آجر بعد از پویش های مهر محرم، مهر مدرسه و مهر بانوان اجرا شد.


وی افزود: دانش آموزان، مهتا پور باقر امیری از بابل ، آوش احمدی از قائمشهر ،
زینب طالبی، فرگل فرهادی و سارینا خلخالی از ساری،تینا اسدی از سوادکوه* موفق شدند با ارسال نقاشی هایشان و کسب بیشترین آرا برنده این مسابقه شوند که جوایزشان را اسپانسر حامی این پویش شرکت میهن اهدا نمود.


مهندس استادیان معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان در پایان مراسم ضمن تقدیر از دانش آموزان جهت شرکت در این پویش گفت: ”شرکت میهن” به عنوان حامی این پویش، علاوه بر تامین جوایز مسابقه، به ازای هر نقاشی نیز ، هزینه یک آجر را به مدرسه سازی اهدا خواهد کرد

روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران


آخرین خبرها...