636
کد خبر: 419
برچسب‌های خبر: - شريعتي_ نماينده بهشهر_ديدار
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
____________________

دیدار دکتر غلامرضا شریعتی نماینده مردم شریف بهشهر،نکا،گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با سرپرست اداره کل نوسازی مدارس مازندران



غلامرضا شريعتي، نماينده مردم بهشهر، نكا، گلوگاه در مجلس شوراي اسلامي با مهندس جهانيان سرپرست اداره كل نوسازي مدارس مازندران ديدار و گفتگو كرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران، مهندس جهانیان سرپرست اداره کل نوسازی مدارس مازندران،ضمن گزارشی از مدارس در حال اجرای در شهرستانهای بهشهر،نکا،گلوگاه گفت: جذب خیرین جهت اجرای پروژه ها نوسازی مدارس در شهرستان می‌تواند به ما کمک خیلی زیادی کند.


جهانیان در این دیدار با ارائه گزارش عملکرد، ارتقای کمی وکیفی مدارس استان را از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود؛با تلاش وپیگیری های مستمر در چند سال اخیر اعتبارات استان در امر مدرسه سازی رشد چشمگیری داشته وبه نوعی انقلابی در حوزه مدرسه سازی رخ داده است.


نماينده مردم بهشهر،نکا،گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ، ارزش آموزشی و مدرسه سازی را امر مهمی دانست و اظهار کرد: ساخت مدرسه مهم می باشد و هدف مدرسه سازی بر آموزشی است که باید در این راستا همه جانبه کمک کنیم.

وي ادامه داد: که تعدادی از مدارس در شهرستان بهشهر،نکا،گلوگاه فرسوده هستند و مورد نیاز به بازسازی دارد که امیدواریم نوسازی مدارس استان مازندران در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.01.jpg



 



آخرین خبرها...