730
کد خبر: 373
برچسب‌های خبر: - بازدید - معاون فنی واجرایی - سازمان نوسازی مدارس کشور
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
____________________

بازدید معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس از پروژه‌های آموزشی مازندران


معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به منظور بازدید از پروژه‌های آموزشی و پرورشی در حال ساخت به استان مازندران  سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس مازندران ، داریوش ورناصری طی سفره یک روزه به استان مازندران  از پروژه‌های در دست اجرا این استان بازدید کرد.

وی در این سفر از پروژه ‌های 12 کلاسه شهید ضامنی  با زیربنای 1526متر مربع وآموزشگاه 3کلاسه متوسطه اول مفتی کلا شهرستان ساری بازیربنای 539متر مربع ومدرسه 12کلاسه ابتدایی مرحوم عمادی پروژه‌های در دست اجرایی بود که مورد بازدید معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور قرار گرفت.

ورناصری همچنین روند اجرای پروژه حیات طیبه ساری را نیز که شامل24 کلاس درس و با زیربنای 10021متر مربع که هم اکنون در حال  اجراست، مورد بازدید قرار داد.

وی هدف از بازدید خود را بررسی وضعیت فضاهای آموزشی در حال احداث استان  و و بازدید از پروژه‌های خیری عنوان کرد و گفت: باید نسبت به ارتقای جایگاه استان در حوزه فضاهای آموزشی و نزدیک کردن آن به متوسط سرانه فضای کشوری حرکت جدی صورت پذیرد.

ورناصری در این بازدید ضمن تاکید بر تسریع در اجرا ی پروژه ها ی استان افزود: بر اساس اولویت سازمان نوسازی مدارس کشور در سال 99اتمام پروژه های نیمه تمام می باشد

 معاون فنی ونظارت سازمان نوسازی مدار س کشور طی جلسه ای با مدیرکل ومعاونین اداره کل نوسازی مدارس استان مازندران به بررسی مسائل و مشکلات پروژه های در دست اجرا در استان پرداخت وگفت. فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در استان را نتیجه هماهنگی و تعامل خوب و سازنده میان مجموعه کارکنان  دانست و ضمن ابراز خرسندی از این تعامل، از عملکرد مطلوب نوسازی مدارس مازندران تقدیر کرد.

مدیر کل نوسازی مدارس مازندران نیز در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد : یکی اقدامات مهم انجام گرفته در حوزه عمرانی آموزش و پرورش استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس استان بود که طی سال های گذشته حدود ۲ هزار و ۱۷۰ مدرسه در قالب ۱۰ هزار و ۵۰۰ کلاس درس استان که دارای بخاری نفتی بودند، در طرح جایگزینی سامانه گرمایشی قرار گرفته اند و با توجه به تامین اعتبار تا پایان ۱۴۰۰ هیچ سامانه گرمایشی بخاری نفتی نخواهیم داشت.


آخرین خبرها...